Autobusy

Rizika

K požárům autobusů dochází často, pravidelně se také dostávají do zpráv kvůli vlivu na dopravu a lidi. Mnoho majitelů a provozovatelů nikdy nezvažuje požární rizika a důsledky nedostatečného vybavení v případě požáru. Požár autobusu může začít malým únikem paliva nebo oleje do horké oblasti v motorovém prostoru nebo v důsledku elektrické závady buď v motorovém prostoru nebo uvnitř kabiny autobusu.

Většina řidičů autobusů požár neuvidí a zareaguje až v případě,
že je požár již příliš pokročilý. Většina autobusů má hasicí přístroje, ale v době, kdy je požár ošetřen, je již příliš velký na to, aby byla většina hasicích přístrojů účinná.

Následky

Bez rychlého zásahu je jedním z nejběžnějších důsledků požáru kdekoli v autobusu poškození. Vzhledem k vysoké pravděpodobnosti rozšíření požáru nemusí být poškození omezeno pouze na oblast vznícení, ale na jakékoli oblasti zasažené ohněm nebo kouřem. Pokud se oheň a kouř rozšíří do kabiny, existuje vysoké riziko zranění nebo smrti řidiče a cestujících.

Nedetekovaný požár může způsobit vážné nebezpečí v dopravě, pokud dojde k poruše základní součásti autobusu za jízdy, což ohrozí nejen životy lidí uvnitř autobusu, ale také okolní lidi, vozidla a další majetek.

Výhody systému BlazeCut

Hasicí přístroje cenově dostupné a snadno se instalují (a doporučujeme mít v každém autobusu alespoň dva),
vždy existuje vysoké riziko popálení při otevírání motorového prostoru autobusu, když došlo k požáru. Ve většině případů je šance otevřít přístupová dvířka motoru kvůli použití hasicího přístroje téměř nemožná kvůli teplu.

Systémy BlazeCut Fire se automaticky aktivují v motorovém prostoru, když dojde k požáru, oheň uhasí během několika sekund, přičemž zanechá minimální poškození autobusu a udrží lidi v bezpečí. U malých autobusů a s využitím našich menších systémů je možné je osadit svépomocí a instalace ve většině případů zabere méně než hodinu. U větších autobusů se doporučuje nechat si je nainstalovat odborníkem. BlazeCut může nabídnout plně certifikovaný práškový sběrnicový systém R107.

BlazeCut nabízí protipožární řešení připravená k instalaci, která jsou ideální pro širokou škálu malých autobusů.

Systém BlazeCut

Vizuální indikátory pro obsluhu

Systém obsahuje poplašný panel namontovaný na místě řidiče. Poplachový panel vydává slyšitelné a také červené blikající LED světlo, které signalizuje, že systém zareagoval na požár
V pohotovostním režimu zelené světlo indikuje, že systém je aktivní a připravený k provozu.

Univerzální a variabilní

Systém je navržen tak, aby se dal přizpůsobit jakémukoli typu sběrnice. Systém lze vybavit řadou doplňkových komponent: signalizační a řídicí jednotkou, tlakovým spínačem pro doplňkové operace, elektrickou nebo pneumatickou detekcí
a ručním spouštěním hašení.

Snadná instalace a údržba

Počínaje pouze 3 tryskami
a vysokou flexibilitou součástí umožňuje systém BlazeCut rychlou instalaci a minimální údržbu. Systém je lehký,
takže jej lze instalovat a zavěsit nad rizikovými oblastmi s minimálními nároky na montáž.

Vysoká účinnost

Díky rychlé aktivaci, rovnoměrnému pokrytí a vysoké účinnosti hašení, uhasí systém BlazeCut oheň v průměru
do 2 sekund
od zahájení aktivace. Hasivo je vhodné pro naftu, benzín, LPG, CNG, hybridní a elektrobusy.

3 roky záruka a dlouhá životnost

Prémiové komponenty a vysoká spolehlivost umožňují nabízet systém BlazeCut s 3letou zárukou.

Nezávislý na elektrickém napájení

Detekční systém BlazeTube LOP nevyžaduje elektrickou energii
a je vždy aktivní a připravený reagovat na požár.

Plně automatický

Systém nevyžaduje aktivaci řidiče. I když je autobus zaparkovaný na dvoře bez řidiče uvnitř, systém může stále chránit autobus.

Certifikovaný systém a výroba

UNECE R107, CE, ISO 9001: 2016, ISO 14001: 2016, AQAP 2110: 2016 a další certifikáty
a testy jsou zárukou nejvyšší kvality produktu.

Záznam testu

Vysoké požární zatížení s ventilátorem

Toto je test na vysoké požární zatížení s ventilátorem, což je jeden
ze 4 testů pro schválení. BlazeCut provedl všechna nezbytná testování
a schválení, aby mohl vyhovět nařízení EHK OSN. č. 107 protipožární systémy všem výrobcům autobusů.
Tento test byl proveden v certifikovaném zkušebním orgánu

.

Kontaktujte nás

Hasicí systémy pro autobusy je nutné navrhnout individuálně. Kontaktujte nás pomocí formuláře, emailu nebo telefonicky.